• Qalternatywie.pl - blog wielotematyczny



  • Marka osobista w sieci


    Marka osobista-czym jest? To kreowanie siebie w mediach, to sygnowanie swojej pracy i działań imieniem i nazwiskiem. To sprzedawanie usług sobą. Jakich usług? Tak na prawdę marka osobista to w pierwszej kolejności to, co dana osoba może zaoferować sobą. Bycie specjalistą w danej dziedzinie sprawia, że promując siebie w określony sposób, możemy być uznawani za […]

  • LinkedIn- networking XXI wieku


    Media społecznościowe mają swoje wady i zalety, jednak obecnie chyba każdy, bez względu na negatywne ich aspekty, jest aktywnym uczestnikiem życia w sieci. Jedni wykorzystują popularne platformy do komunikacji ze znajomymi i rodziną, inni dla rozrywki, natomiast duża część osób korzysta z ich funkcji w celach biznesowych. I tak jak w zasadzie w każdym popularnym […]

  • Nowoczesny PR


    Public Relations to nic innego, jak dbanie o wizerunek. Są to szeroko zakrojone działania, które sprawiają, że otoczenie postrzega nas w sposób, jaki chcemy. Jest to również sposób komunikacji, który niejako przeplata się ze znanym w marketingu pojęciem content marketing, jest jednak nie tyle działaniami ukierunkowanymi na tworzenie treści, ale komunikowanie działań firmy, przedstawianie jej […]

  • Strategia marketingowa- ważny element komunikacji biznesu


    Planowanie to jeden z głównych elementów marketingu. Oczywiście, działania komunikacyjne i reklamowe mogą być dziełem przypadku, a co więcej, bardzo dobrze działać na odbiorców, jednak jest tak tylko wtedy, gdy wdrażane są działania Real Time Marketingowe. Istotne jest to, że nie są to też całkowicie pozostawione przypadkowi treści, ponieważ wiele wydarzeń jest planowanych, a działania […]

  • Influencer marketing na Instagramie


    Rozwój mediów społecznościowych, ich popularność oraz codzienne korzystanie z nich milionów osób sprawiły, że ciekawe profile i osobistości internetowego świata prowadzą przy ich użyciu bardzo dochodowe interesy z reklamodawcami. Influencer marketing to sposób promocji, a raczej wykorzystania do promocji osób, które mają dużo obserwatorów i zaangażowanych fanów. Naturalne, codzienne treści z życia influecerów przeplatane informacjami […]


Marka osobista w sieci


Marka osobista-czym jest? To kreowanie siebie w mediach, to sygnowanie swojej pracy i działań imieniem i nazwiskiem. To sprzedawanie usług sobą. Jakich usług? Tak na prawdę marka osobista to w pierwsz ...

LinkedIn- networking XXI wieku


Media społecznościowe mają swoje wady i zalety, jednak obecnie chyba każdy, bez względu na negatywne ich aspekty, jest aktywnym uczestnikiem życia w sieci. Jedni wykorzystują popularne platformy do ko ...

Nowoczesny PR


Public Relations to nic innego, jak dbanie o wizerunek. Są to szeroko zakrojone działania, które sprawiają, że otoczenie postrzega nas w sposób, jaki chcemy. Jest to również sposób komunikacji, który ...

Strategia marketingowa- ważny element komunikacji biznesu


Planowanie to jeden z głównych elementów marketingu. Oczywiście, działania komunikacyjne i reklamowe mogą być dziełem przypadku, a co więcej, bardzo dobrze działać na odbiorców, jednak jest tak tylko ...

Influencer marketing na Instagramie


Rozwój mediów społecznościowych, ich popularność oraz codzienne korzystanie z nich milionów osób sprawiły, że ciekawe profile i osobistości internetowego świata prowadzą przy ich użyciu bardzo dochodo ...